fredag 8 augusti 2008

8 Augusit och den enda halvdagen sommarjobb

js förkylning drabbade mig med. det började med monsterfisar och sitter nu som cement i pannan. den enda halvdag jag jobbar i sommar.
pinsamt nog blev jag försenad, men det var inte mitt fel, jag la mig bara lite i sängen och sen kom inte bussen när den skulle och det tog nästan en timme från dörr till dörr för första gången ever.
mer pinsamt att hon som sitter egentligen redan hade fått gå, men jag ringde ju faktiskt och förvarnade att jag skulle bli sen, när bussen inte kom, lappen löd : "Jonna! Jag var tvungen att gå (ska på bröllop) ring om det är nått 070xxxxxx".. bröllop ack så viktigt.

men herregud nu har dom lyckats sätta på larmet två gånger inne i resturangen. tack tinnitus.

mer pinsamt, disney_gurl hade inte loggat ut från fejjan. i mean disney gurl! sen när Använder man sina mailadresser man skaffade på mellanstadiet? såklart snokade jag. människan sparar alla sina lösen dessutom. härliga bilder på denna fejkseriösa juridikstudenska.

och där gick larmet för tredje gången.

haha. tjuvåkaren no1 fick just prata med försäljningschef på västtrafik. big fucking lol. han ville sälja biljetter till företag i götlaborg och jag råkade kopla bort honom, men tjänstvillig som jag kom han rätt tillsist.

världens sötaste schnauzer valp kom just för bi, all play no work, makes schnauzer a dull girl, need pack leader! gud, hundviskare skadad.

Inga kommentarer: