söndag 24 augusti 2008

23 Augusti skräck glädje och jävligt mycket nervöskissenödighet


Äntligen!
Det tog ett år men till sist fick jag min lisebergstur mot en flyttstädning.




Hoppas det syns vad det står ^^ jag var bara tvungen att vara lite överambitiös. (klicka på den, stuop.)
däremot fick jag en förkylning på köpet. vet inte om det berodde mest på mina japanska-skräckfilms-skrik eller kanske en blandning av dåligt käk, pissblötheten, skräcken och kölden.


Here we go! Börjar starkt med ett toalettbesök. Nervöskissandet.


Tack kållerado och eller flumride. det ser ut som om jag lakterar.


Man måste ha en vadd som är större än sitt eget huvud. speciellt om det är andra gången i hela livet man äter en.


Någon på bk gillar folk som inte äter kött! med extra allt på js orkade han inte ens hälften. man or a mouse! jag var då ingen mouse iallafall!



dessutom är sj ena riktiga (sätt in skällsord av mycket kraftig art här) lurendrejare. Inga sista minuten på söndagar. Jag kan inte ta mig hem. däremot finns det tradera biljetter svintidigt på måndag morgon. så förhoppningen är att jag ska kunna ta mig ner svinbilligt (hej en kronas x2000) innan min körlektion.

Inga kommentarer: