tisdag 26 augusti 2008

26 Augusti

så har hon nu då tillsist varit här. hon som ska bo lite i min lägenhet. hon verkar trevlig och jättesöt så det ska nog gå bra. har börjat packa nu och redan är fem av sex stadiga flyttkartonger fyllda. har två till, halvmesiga lådor, men vet inte om det räcker.. får väl gå till city gross om det skiter sig och tigga bananlådor.. men åååh det är så T R Å K I G T att packa.. distribuera ner sitt liv.. kasta bort saker..

jag börjar kunna köra bil riktigt bra nu.. så förväntansfull.

ja jag är tråkig orka skriva nått intresannt när hela ens kraft går åt till att flyttpacka och mota bort förkylning. pappsen har visat lite ödmjukhet för typ första gången ever mot mig. när jag fixat nummer och kollat upp pris och sa åt honom att boka bilen så gjorde han det och nu vill han att jag ska kurera mig och inte ta i för hårt när jag flyttpackar så jag blir frisk. alltså seriöst första gången han ever säger nått som inte är i stil med "kom igen nu, man måste ta i ibland!" jag är typ rörd.

Inga kommentarer: