fredag 1 augusti 2008

1 Augusti


ligger i lizis soffa för tredje gången den här veckan, l är på jobbet och jag ska strax gå dit och snylta frukost av henne.
den väntande dagen sist blev bad efter att jag uppenbarligen inte kan höger och vänster, gick vidare till skönt folkölshäng med grill, till färd i amerikanare, till öl på rock baren, till att traska hem vid stägning.

sen dess, bad med lizis, jag har den brunaste brännan på tio år, och ser sådär somrig och fräsch ut. botaniska och mat med fadern film med l somna i hennes soffa, mer bad med j och l, vin på pustervik i rosa byxor, och en återkomst av polenallergin. svettigheten och jag ska strax ta mig in mot stan, för att sen passa Barnen..! om en vecka är det ner till malmoet igen, jobba min enda halvdag i sommar och börja köra mycket bil.

tjohej

fick så mycket frukost av l att jag fick magknip på väg till bussen. pluss massa extra bakelser! massa gott..!
badade med di små. här kan man se mig hållandes tyras hand och pappa bärandes på en mycket badvillig elin.

nån har klippt naglarna utfrån sitt fönster just, och dragit på sig en liter parfym, mm fredags förberedelser i studentgetthot.

Inga kommentarer: