söndag 24 augusti 2008

22 Augusti Bilfärd och Feszt


tack prikard för bilresan, hittils har typ allt i gb varit gratis! och det är godast.
lizis ringde och det skulle vara gatufest på magasins, jag tog mina lagrade öl (tack förutseende jonna) och vi begav oss på förfeszt till liz.


alla ska ha smeknamn med lol, camelol


hårt och besynnerligt. men loliza, långt där borta


i don't care, så länge jag har min lyxöl. jolol det var jag.


roligast var det ändå på toaletten.


sexyblick. jäger, tequila och lite öl.


uppspärrade-ögonblicken, man ser ju så full ut annars.
toadokumentationen. och sen gick vi till magasins. men lizis hade glömt legget, jag hade inga peningar (gratis, brukar ju betyda inget behov av peningar) så stripstalrik på järntorget och leda lisis hem! det är typ det bästa att gå efter förfesten, orka klubba.

Inga kommentarer: