torsdag 28 augusti 2008

28 Augusti Fanjävlahelvette

jag skänkte bort fel jävla säck med kläder.
F E L säck. alltså den med i princip ALLA mina kläder i.
den med fulkläderna från 2002 står kvar här.. den som jag skulle svettig släpa bort i morse. min första punkt på dagens agenda. så skänker jag FEL jävla säck.
jag hoppas hoppas hoppas på att dom svarar innan kl åtta i morgon och har kvar min säck. så jag kan byta.. hoppas. jag vet inte exakt vilka kläder det är, men fyfan vad det suger.
j säger åt mig att slappna av för att det inte är någon kris. och det inte är nån som har dött. men det är fan mina kläder och mitt huvud snurrar av varför i helvette kollade jag inte efter jättejättejättenoga innan jag släpade iväg med säckhelvettet. jag har ju ändå fyra ståendes, exakt likadana..

hoppas åt mig nu..

Inga kommentarer: