söndag 24 augusti 2008

24 Augusti gnället

trött, förkyld och uppgiven.
ville bara leka och göra en jag-är-sjuk-gif men bögphotoshop är dött och jag fattar inte hur man ominstallerar det. hatar när folk engagerar mig i deras problem och sen bara drar, lyssnar inte, gör inget utan nöjda sitter kvar där dom är i sin egna rävsax för egentligen är dom nöjda, men så klaga inte då, cepe.. sitta i fyllan och natten och avhandla samma sak om och om igen, och ja jag bryr mig alldeles för mycket om för att bara glömma och kunna vara som vanligt och skämta och skratta. speciellt inte när snoret spränger i bihålorna och halsen svider. så j är och ölar med en från förr och jag kände allt för mycket att långkallingar och datta var det enda rätta för mig och mitt snor. jag orkar inte funka socialt i obekväma situationer just nu.
jag borde väl leva som jag lär och sluta gnälla och göra nått åt det, men en förkylning är det enda man kan gnälla om som man inte kan göra något åt, annat än att vila, men kära fittcepehorbajskuk-sj har sett till så att jag måste stanna uppe en timma till så jag kan resa hem imorn.

kukcepe.

Inga kommentarer: