söndag 1 juni 2008

1 Juni

hela helgen har jag haft neddragna rullgardiner. jag orkar inte riktigt se hur soligt det är ute för då får jag ångest över att jag helst sitter inne. men igår drabbades jag av gigantisk lek-med-mig sug och fick till en ölning på debajser, hade potential på en annan fest också, men när den hade dissats fick jag höra att det ev var tidningen Café som låg bakom... eew! fast iof plasttuttar = peka-skratta. men så m och jag hade en plan. jag skulle putta in henne i hetapotentiella så hon spillde öl på deras byxor, sen skulle hon säga "oj! förlåt! ska vi gå hem till mig och klä av dig?(så dom får torka?)" tyvärr hittade vi inte så många potentiella, eller dom var mest halvmesyrer. och så ett par med en bäbis. vad fan gjorde dom där. drack öl bägge två och ungen i sele. tillslut kom en vakt iaf och sa åt dem att gå. vad tänkte man när man drar ut miniungen bland rökare och hög volym.. jag fick iof snacka lite skit. det var gött, och träffa m:s avlagda. och bli lite halvfullis. när vi skulle skilljas åt så släktes plötsligt alla gatlampor på möllan. vid nobell var de tända igen, men m fick gå hela vägen i mörker, så jag följde henne hem och in tills hon skulle kissa.
min bakishet är mer psykisk nu än fysisk. mådde lite illa i morse men en ipren och bakisbajs senare samt sömn försvann det. istället tittade jag på det mest rörande avsnittet lword hittils. den serien blir ju bara värre och bättre för varje avsnitt. jag har sett till så att jag ska få börjare i dag efter träningen iaf, ska möta upp m kanske vid havet och svulla. ialla fall jag, m har tjockiskomplex. iof när man växer ur sina favvojeans äre inte kul längre, men jag vill ändå tvångsmata henne med pommes. bara för att jag tycker det är så gott. sådär. då var klockan snart tre och vid fyra måste jag sticka för att hinna till träningen så nu måste jag börja laga mat. jag älskar när jag tar så lång tid på mig att göra vissa saker att sånt tråkigt som att plugg-läsa inte hinns med.

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså det är fina grejer för egot å va omnämnd mycket och fint när man redan vet om allt som inlägget handlar om.så man märker att man umgås mycket. sådär som det ska va.
fint att du va här ikväll. lite jobbigt att du gick men jaa..ses snart igen. lycka till med skoltjaffset..puss