lördag 14 juni 2008

14 Juni

j är i stan som en suprise. han sover och är söt, är inne på säkert elfte timmen nu och jag vaknar alltid lite för tidigt. mamma kommer snart in i samma landskap, eller om ett par timmar, men hoppas vi kan ses lite, skulle vara mysigt. försöket somna igår men allt kändes ganska overkligt, tror det berodde på att jag spenderat hela föregående dag i mina undies hemma hos m. hon dammsög och var hot housewife. här luktar det gammal fylla från i torsdags, en mängd strongbow och vin. men vi träffade bara sär ute på debajser. en tönti dj som jag fetchade en vakt åt sa inte ens tack till mig, han skulle väl vara dj-svår, och att dessutom bli räddad av en tjej, vad är det för sätt. m ringde när jag nästan somnat och jag vill veta om hennes bravader. lite sommarlovsångest över att hon ska hem och jobba nu så vi inte kan leka hela dagarna mer, vem ska jag slappa och kolla på the hills med nu? det sega med att inte ha sommarjobb är inte bara pengarna det är att alla andra jobbar och inte vill leka med mig också.

Inga kommentarer: