fredag 6 juni 2008

6 Juni

sommarlov! om några timmar tar jag tåget till nordligare breddgrader. med en liten tanke om att jag visst klarar mig bäst själv. igår var så fantastiskt bra. började nerövöst med att köra lite bil. körde felfritt genom min första rondell! och allt gick gallant. kändes så sjukt bra. var bara så skönt och roligt att köra bil. sen direkt vidare till biblioteket med k och vi gjorde klart och tryckte på knappen lämna in. sittdansade segerdansen och gjorde en lite för hög high five för att göras på ett tyst bibliotek. åt lunch i solen och hade sen dötrist på ett väldigt lungt jobb. snackade snusk med en annan j, it-j kanske man kan kalla honom. fick rabarberpaj och softade. sen mötte m upp mig och vi tog oss till västra hamnen. vi ville ha olika åldersgrupper på bryggorna för när vi kom var det lungt men när vi ville bada hade horden av småkidz invaderat. men. vi badade! mitt första. sen drog vi hem till hooden lagade mat och festade loss på min lilla champagne flaska, drog via strongbow in till debajser. jag blev inte så långrandig, bussar och skit, men m stannade lite. måste få skvaller om hon fick nått hemdrag.. jag måste städa och packa och jag har inget toapapper..

Inga kommentarer: