måndag 2 juni 2008

2 Juni

nu ska vi strax gå. igår var jäkligt bra. fast oproduktivt. Det var ju ändå bakfyllesöndag. som jag lyckades med på en gt, en öl och ett glas vin..
men idag. 4000 tecken av 11000 skrivna och det bara på några få timmar..! kanske kommer andan på även ikväll och jag kan skriva lite mer. k orkar inte mer nu så hon ska belöningsbyta om till en ny klänning och så tar vi en stadstur. medelhavs temperatur ute och man vill bara ligga under ett träd och bättra på pigmentförändringen och inte alls knåpa ihop sjutusen tecken till. inklusive mellanslag. det känns som om jag bara bajsar ur mig ord och formuleringar. men kanske, kanske blir det något vettigt ur det hela. jag tycker ju å andra sidan att det är sjukt intressant att läsa små pdf:er om klimatet och dess debbatörer om design och hur fint det är när folk försöker förändra värdegrunder i både stort och smått.

så sjukt varmt att neddragna rullgardiner och vidöppna fönster är ett måste samtidigt som jag valsar runt i bh och trosor. sjukt jobbigt att skriva essä när datorn typ bräns på mina lår, TROTS fet bok som underlag. jag vill vara klar nununu men det känns som om jag har tiotusen saker att skriva som inte kommer komma någonstans bara för att jag tycker att det är skitintressant. jag gillar att skriva mejl och få handledning.

Inga kommentarer: