måndag 29 oktober 2007

29/10

är något skevt när jocke måste sitta i timmar och förklara för mig och visa mig sin kod när jag försöker lära mig java? är något skevt när jag känner ett stort hat mot dom som ska hålla i lektionerna och att jag hellre enbart hade suttit och läst boken från pärm till pärm än lyssna på den gubbjäveln som ska förklara boken för mig? idag var allt så mycket bajs att jag mest velat ställa mig upp och skrika åt allt och alla att ta sig i sin jävla krage någong gång. web-killen hade problem med tekniken i två timmar och började snacka om att boka om så att den här eftermiddagen skulle bli helt menlös men jag vill inte kasta bort en onsdag som jag behöver så väl till andra uppgifter. så jag satt i en timme till och fick de sista två minuterna veta något vettigt. varför gjorde vi en menlös fulsida när vi har i uppgift att göra en portfolio? varför kan inte de som vill ha hjälp få just hjälp att göra en portfolio. och inte en fuckingjävla lorem ipsum sida? grina över skoluppgifter har jag inte gjort sen fucking 150 poäng fyski b. men nu är det java. och vi ska ha tenta nästa vecka. så jävla mycket hets att jag blir tokig. dom svänger piskan och ger otydliga instruktioner för vad som egentligen ska göras när man träffas av den. det sämsta jag varit med om på länge.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.