lördag 3 november 2007

3/11

jag är i göteborg, solenskiner, det bubblar i min mage johan fyllde år igår och jag var hög på socker och tårta och sen lite lagom småfull i en av bröderna hårs säng. somnade sten sömnen och vaknade glad och spelade lite yoshi (tack jocke). jag trodder inte det kunde lagas med det blev helt. idag ska vi gå lite på stan och så ska liza komma hit och det ska vara fint väder och min mössa får stanna hemma. kanske. jag har denna vinter upptäckt alla fördelar med att ha en mösskompatibel frisyr. och det blir en del när jag åker hit men hittils är inget av det magsår utan bara gladabubblor. imorgon ska jag träffa familjen.

fan. jäkla piss. fick ig på min labb för att jag glömde kommentera. BAJS. måste göra om göra rätt. och ta en tenta på tisdag. eh. måste hinna plugga. wäwäwä.

Inga kommentarer: