måndag 1 oktober 2007

1/10

Jag hittade det här i Camillas skunkdagbok och tja .. jag måste ju.

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad
står det i det sms:et?

"Emma o Björn åkte till Östra i morse! Ring när du slutat!"
Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat
det sms:et?

Emmy
Vad står det i sms:et under?
"Najs. Hörs imorn. Känns det bra inför fredag?"
Vem skickade det sms:et?
Fredrik Mkv
Vilka sms gör dig gladast?
De oväntade
Hur många sms har du i inkorgen?
jag tror det är ca 181 det ligger nära fullt och jag orkar inte räkna
Vad står det i ditt 34:e sms?
"inget ämne" (bild på elin)
Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5
gånger. Vad står det?

"Godmorgon :) Ska vi säga lördag..? Ha en bra dag! Köss!"
Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
"Har tänkt mkt på dig idag. Hoppas du har det bra! Puss på dig"
Och i det 3:e?
"Tja, tack för idag:) mellan vilken tid är du i skolan i morn?"
Vad står det i ditt mest privata sms?
"Du är den snyggaste jag vet."
Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
"ÄLSKAR DÄJJ!!!"
Vad har du för mobil?
Sony Ericsson

Eftersom jag helst av allt vill vara Camilla så fortsätter jag att leta upp roliga saker i hennes skunk såatte









Which Random Cult Movie Character are you?




I am Donnie, from "Donnie Darko." I'm pretty troubled, yes.
Take this quiz!

1 kommentar:

Péter sa...

jag blev alex i a clockwork orange... jag tror jag svarade lite konstigt. måste göra testet igen