söndag 28 oktober 2007

28/10

vintertid och jag tjänade just en timme pluggtid det lättade lite i magen och på axlarna. men det ligger nånting av trasigt i min mage. nånting har gått sönder och vill inte riktigt sättas ihop igen. det kanske är nu tiden läker men jag blir så förtvivlat stressad över att det bara känns så fel. slits och vacklar mellan vad som borde och vill fast kanske inte finns och är. eller så har jag bara hittat en spricka i fasade och pillar på den i förtvivlan över att det ska vara helt och fint men det är ovant med välmålade väggar att jag inte vet om det kan få fortsätta så. till viss del är det skönast att issolera mig och vara mig med mig för att veta vad jag är men det går inte hinns inte det är massor med annat i vägen och jag måste åka iväg för jag varken vill och kan röra upp något nu och jag vet inte vad jag ska ge bort mer av mig.

pappa ringde idag och jag var lite för slö men han kan allt hålla låda ibland däremot orkar jag inte ge så mycket respons som jag skulle vilja för det var filt och återseende av gammal trevlig serie. men jag ska väl hinna slita av mig en bit och träffa honom också innan han åker iväg. och precis just alldeles nyss köpte jag ett mario kart ska bara skaffa en handkontroll till så är min bunker komplett.

Inga kommentarer: