torsdag 11 oktober 2007

11/10

det mest spännande idag var dammsugare nästan i arlöv och fika med jocke och där bläddrade jag i people och hittade plötsligt väldigt välbekanta ansikten och bilder och folk jag känner var med och det var förvåning. och så hittade vi en ny butik nkotb och jag trodde nästan det var b men så var det en mer nördig spetig gosse med sånt som inte riktigt är som du fast lite nästan.

jag har en såndär jag vill inte äta mat för jag kan bara inte förmå mig -period. Igen. sist gick vi i blåst från ikea och jag försökte komma på vad jag hade ätit den veckan och blev illamånede och ledsen. och så sitter jag här igen, med fil mackor en barnportion taih med vattnigt ris och mer fil och té i dagens bagage. magknip och yrsel och det kanske går att döva med té om inte annat så får jag sova snart och då försvinner det för nätter är som omstarter. men likväl hur ska jag någonsin kunna må bra när jag bara mår dåligt av att inte äta när jag inte kan äta varför går det bara inte. jag försöker ta efter era bra vanor ta dom och göra dom till mina men hur jag än gör så går det inte och mat är ivägen för hur jag är och mår och vill och gör. nästa det enda som hjälper är om jag inte lagar själv. och hur gör man då när man är själv. och fattig. tränar jag och mår bra så måste jag äta mer och kan jag inte äta så mår jag sämre än någonsin för mina reserver är slut och allt kommer bara göra ont och inget kommer att hända med min fysik eller psykologi. hypnos och proteinpullver kanske. för alla tittar så förfärat på mig när jag säger att jag vill ha sondmat minst fem av veckans sju dagar så kan jag laga två goda mål mat de resterande dagarna och då få njuta på riktigt för nu är det bara ett nödvändigt ont och jag vill inte befatta mig med det alls samtidigt så är jag hungrigare än någonsin. och min mat-issue kan måhända vara mitt största problem just nu näst efter torra diskhänder. locobase och csi. igen som alltid. på fronten intet nytt.

Inga kommentarer: