måndag 5 maj 2008

5/5

rödmosig och tung i huvudet av ett (!) glas rosé. huvudvärken botades men återkom på femman hem igen. känner inte alls för att vara ute utan bara lägga mig och titta på någon disney film. det blir som alltid så märkligt när man har börjat vänja sig vid en ny stad nygammal famn att komma hem igen. när man har två hemman blir allt lite konstigare.
det var valborg och jag blev ofull i en stadspark full av fulla folk. en tjej dog och jag fick just ett mail om det, så nu vet jag vad hon hette och att jag möjligtvis har träffat på henne i skolan. i tidningen stod det att ingen verkar ha kännt henne sånt gör mig så ont. jag fantiserade om hennes ensamhet en stund i köket och ovanför mig spelar nån sugarpai honypai you know that i love you i can't help my self i love you and no body else. jag borde steka lite korv och koka någonting till för jag har en krona i plånboken och ett makulerat visa-kort. och varje gång du säger det där känns det som när man åker bergochdalbana och det hisnar till lite sådär när man är på väg ner för det allra brantaste i fullaste fart.

mitt huvud är verkligen inte med mig. igår glömde jag att vi hade redovisning idag och idag glömde jag att jag skulle fota. men så blev jag lyckligtvis påminnd och rusade. 300 bilder med malmö studentkör. och nu värker det. i huvudet.

Inga kommentarer: