torsdag 8 maj 2008

8/5

idag har jag väntat bort ungefär två timmar. skulle förnya mina pills och efter att ha väntat i en halvtimme får jag höra att hon är försenad, nähä, och jag kan ju lika gärna vänta en stund till. så mitt besök tog ungefär tre minuter, ett blodtrycksprov senare så var hon ikapp igen. varsågod. jag blir ju ungefär lika grinig som ett kolikbarn om jag inte får mat när jag är hungrig och ungefär lika mordisk som Charles Manson så när jag tänkte att banken tar nog inte så lång tid var jag ganska illa ute. dom är ju segare än apoteket på att trycka fram tio nummer. jag har ju inte haft tillgång till mina pengar på en vecka. men nu verkar det som om jag har tappat bort den där lilla dosan..skit.
det borde vara en gräsmatta, trädskugga, din hud och tystnad nu, men jag håller till bakom min neddragna gardin i väntan.

och så glömde jag mina tajts/whateverstrumpbyxor hemma och så känner man (jag) sig så sjukt naken. pallade inte sätta mig i folkets park för de där sista solminuterna, alla som hängde där var så trendiga med tajts/byxor whatever och jag, jag var ju för tusan nästan naken. hört att det finns något som är typiskt tjejblogg, undrar om jag är en sån. man ska tydligen använda talspråk, ordet knulla och behandla ämnet ångest. det sista är väl det enda jag har med, kanske lite det första också, det där med ordet knulla har jag visst lämnat därhän. trots flertalet besök hos Centrum för Sexuellhälsa (namnet! vem kom på det?) det senaste halvåret. jag borde äta en tjejig kesomacka, städa och titta på antm. fast det sista är inget borde. men det är nog mest det det blir.
fan att det alltid blir så jävla ensamt här ibland.

Inga kommentarer: