fredag 9 maj 2008

9/5

om någon hade påstått för mig för en fem tio år sen hade jag nog aldrig trott på dem när de sa att jag skulle sitta naken och käka keso på rågbröd och havregrynsgröt till frukost. det börjar bli lite läskigt när man kan tänka tillbaka på saker som hände för tio år sen. man gick på högstadiet, jag började knapra på mina pills (p that is) som jag duktigt har knaprat varje dag sen dess, harkel nästan. hormoner är ju rätt läskiga saker, undrar hur jag hade varit, mått och sett ut utan dem. det sägs ju att man går upp av dem, men jag var ju en sån pinne när jag var fjorton att ingen inte ens jag själv tyckte det var särskilt konstigt om jag fick större titts n' ass de närmsta åren. det kanske är därför jag har stora bröst i smyg. gissa sizen.. jag såg för övrigt en dam igår som jag när jag såg hennes titts (varnar för känsliga tittare) tänkte, men dom ser ju lite ut som mina, kanske eventuellt, jag vet inte..!
jag kan få väldigt livlig fantasi när jag ska somna. efter x antal godnattpusssovgott i telefon kom fantasier av att någon drog ut mina tånaglar med en tång upp. jag kunde känna början av den ilande smärtan och försökte desperat börja tänka på ulligagulliga kaniner och hundar bostonterriers för att jaga bort det, johan! och en hand på min höft, varvid jag la märke till min puls sådär som man kan höra den när man ligger på sidan med örat ner i kudden. och jisses vad långsam den har blivit. tråkiga är att det är väl ungefär det enda jag har märkt av min träning, jag vill ju lite se ut som den där spänstiga ledararen eller iallafall litegrann så som hon bredvid mig..jag kan inte bara få ett litet tecken på att nått har hänt? annat än att jag idag har litelitelite träningsvärk för första gången sen jag började. om jag hinner ska jag ta mig in till en park och läsa lite i en bok innan dagens föreläsning.

00.37
så står man där på golvet bland manliga män och kvinliga kvinnor och jag är inte en av dem. jag vill inte höras synas och vifta på mina höfter och eller hår för att få uppmärksamhet av nån med glansigt hår, vita tänder och höftrörelser ungefär i stil med prince. jag gillade när det var äldre svennar och kubanska gubbar och tanter men när regeatonen kom in i bilden och de uppknäpptaskjortornas slemmighet tog över var det inte längre så kul. ingen tog på mig, ingen försökte nått, alls eller överhuvudtaget. snarare dansade man in i mig, knuffade till mig, rev mig, trampade på mig, slängde in sitt hår i mitt ansikte och sånt ger mig enbart klaustrofobi och aggressioner. men här där stämningen ska vara så öppen. kiss my shiny metal ass. har du inte klackar av stål och höfter utan leder har du inte här att göra. jag var bara fel, men kanske satt det mest i mitt huvud. eller kanske inte. mina skor hade blommor på sig och det är det finaste fint för mig, men bland klackarnas klapper var det katter bland hermeliner.

Inga kommentarer: