söndag 18 maj 2008

18/5

tjänade tusen papp igår på att svira ihop drinkar till förtiplussare och några bortskämda barn. lite hemskt när en fjortonnånting brud ((med insulinpump kan tilläggas)dubbelparantes, hon kan lika gärna vart tolv) rotar runt i kylen efter cider var och varannan minut. halsar dem som läsk och går med kutig rygg. jag är inte någons morsa men dubbelmoralen från de riktiga morsorna när dom små bara fick beställa alkoholfritt av mig men frisk tog för sig av (stark)cidern i kylen. inte så många plasttuttar här tyvärr, men destå fler bakåtsmygande hårfästen med "backslick", med den yngre generationens överkammning kan man dölja allt.
ska strax göra frukost, nyttig gröt med nyttighets keso-mackan. måste duscha också, blir så jäkla svettig, halvnaken i sängen med datorn i knät som värsta värmeelementet.
till gröten ska sjätte och sista star wars filmen bjudas. n3rd 4 l1f3




hatar att jag är så fattig igen, ingen mat och inga pengar. skylldig j 800 pix som jag inte har hungrig trots att jag nyss lagade rest-mat. ska gräva ner mig med lite glass och banan. idag är inte. jag har semester från mig och mitt liv. jag vill liksom bara inte alls överhuvudtaget idag.

Inga kommentarer: