tisdag 20 maj 2008

20/5

jag kanske gör nått smygigt. och så är jag bästa nördflickvännen of the universe. nu spinning, mina lår ska brinna.


MUTO a wall-painted animation by BLU

sitter i bastun och hon den där jag stör mig på är där. dålig hållning. gör allt väldigt konstigt och ganska fel, hafsigt, går alltid tidigare, städar alldrig efter sig. men när hon ligger där utstjälpt i bastun ser hon ändå rätt snygg ut. slät, rund, lockigt hår, mjuk, men så stör hon mig ändå, går där ifrån med kutig hållning och har sin moussflaska med sig in i 60 gradig värme.
men. sitter i bastun. går igenom alla pojkar, män, som passerat. jag minns alla min älskare och hur de brukade ta på mig. inte riktigt så. jag vill göra en tidslinje innan jag glömmer allt för mycke för nu är det bara moment, små flyktiga sekvenser jag minns. knappt ordningsföljden. jag ska göra efterforskningar. väldigt one track mind såhär 20 dagar efter senaste göteborgs visiten. l word gör inte saken bättre moahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jonna! Mohaha, massa kärlek!!!

Tack för mailet! Saknar dig...
Du är grym, fridens.

/Emmy