måndag 12 maj 2008

12/5

andra utelåsningen och jag ska sätta fast det där kortet i min stortå. sitter på orkanen och har just skrivit klart min hemtenta. tror jag.. ska be j läsa igenom den och sen kanske det behövs ändras lite, men nu får det vara bra. helst vill jag skicka in den nu på momangen men det är kanske bäst att någonannans ögon får titta lite på det jag nu hatar. mitt och kajsas belöningssystem blir att ses en sväng på stan och köpa en mobil till henne. raggade jobb som bartender när vi serverade och bartendrade bland plasttuttar och grånat hår i ett lager. det som suger är att det verkar krocka med mitt fotojobb, som jag dock inte har fått tider för, vilket gör mig en aning sur. får ju dåligt samvete för att jag måste nerprioriterat, men när jag får erbjudanden och är fattig måste jag ta allt jag kan och den som drar hårdast vinner. det går säkert att ordna men det suger när jag inte får veta om tid i tid.
strumpor och barfota och folk som sover i fåtöljerna, jag gillar orkanen.


vi såg timbuktu på telia och han är nog den yttepyttigaste jag sett på länge. sen drog vi på utflykt till net on net, men fan vad kallt det blev, jag som fått solbrända axlar i vanlig ordning.

Inga kommentarer: