onsdag 7 maj 2008

6/5

roligt när man måste börja tänka på vad man skriver bredvid sitt namn på fuckbook. jag gillar hur det luktar ute på nätterna som när jag idag gick hem från explosions in the sky. från träden och gräset när det inte är en naturgas/diselbuss strax bredvid. och det är sådär ljummet går i en ny tunn snyggklänning och love ska dra till england och vara lite naugty. jag vill också resa.
så sjukt störigt det är att byta bank, har inte haft tillgång till mina pengar i snart en vecka nu, makulerat visa kort men fick kod till mitt nya mastercard så jag kan ju börja handla loss på kredit, eller inte..
var riktigt opepp på allt innan ville bara ligga och titta på house men mina avsnitt var slut så j peppade mig lite och mari ringde. jag tror att det jag tror inte är det andra tror. om mig och om det mesta.

Inga kommentarer: