tisdag 22 juli 2008

22 Juli

min fader bor i min lägga i malmoet och kollar på ribban och zlatans hus, vattnar mina blommor och fyller på mitt kylskåp.

min favvosyssla just nu är att ligga i sängen mätt och fet och kolla på / backseat drivea när johan spelar gears of war. det är lite som att kolla på acitonfilm. äntligen kommer mina ticks att säga "men där är ju en!!" och peka frenetiskt mot skärmen till nytta.

jag har börjat uppskatta min ledighet nu, göteborg är trevligt och j är ledig solen skiner lagom och jag har lagom med saker att göra.

i hade fest i helgen och vi drack sangria men kom inte längre än till donken innan vi alla tröttnade och drog hem. förfesten var helt änkelt bäst.

jag har fått skaffa bank id tre gånger för att jag har glömt mitt lösen.

over and out.

Inga kommentarer: