tisdag 15 juli 2008

15 Juli

ont i arslet som jag får ibland när jag inte tränat på länge och jag googlar ischias. det är säkerligen en falsk sådan som det kallas och inte nått diskbråck, men fan vad ont det gör. vaknade i morse svintidigt av att jag inte kunde vända mig om och ryggen blev typ genomblöt av svett när jag försökte att tyst med sammanbitna käkar ta mig upp ur sängen. j vaknade ju såklart och funderade på om vi skulle bära mig till akuten, men jag pillade i mig en ipren och somnade om pladask på mage. nu ett par timmar senare lyckades jag vanka mig ner till affären för frukost, behövde gå genom ett jävla gotia lag, face up here boys!! ovanpå allt ihop råkade ett par trosor ligga kvar i byxorna jag krängde på mig så det kändes som om jag gick runt med blöja där dom låg och skavde i byxgrenen. tur att hela fotbollslaget var all about the tits och inte så mycket för asset i alla fall. jag vill se lword och jag vill gå och simma..

Inga kommentarer: