söndag 20 juli 2008

20 Juli

social retard och jag har lyckats missa m.i.a, eller läst hört om henne men fan aldrig orkat lyssna men asså.. paper planes!!



ska strax ringa e för en telefondejt som vi bokat, j är i skogen så jag har den lilla läggan för mig själv och kan säga allt sådär som bara jag och e kan. löv you e.

hej hopp

åh mer telefondejter till mig och e! åh det var den bästa karamell som jag ska suga på hela dagen, eller hela veckan. gullungen.

idag är en såndär dag då jag känner att jag borde göra något, men ändå helst bara vill sitta och spela rollercoster tycoon. så det är vad jag ska göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

J! Tack för idag! Avståndet känns lite kortare nu... Mera teledejter, absolut!
Och du, jag upptäckte paperplanes för ca ett halvår sedan, jag blir fortfarande helt galet lycklig av den låten...! Det glädjer mig att även du funnit den!
Puss på dig gölle, vi hörs snart igen.