måndag 2 juli 2007

2/7

det var underbart och emmy tog hand om mig hela helgen, gav mig toapapper diskhandskar sprit mat allsmutstvätt i en hög slängda sopor och det var som att komma hem till ett spa med din rogivande inverkan på mig. överväldigad är milt uttryck för hur helt jävla underbart bra det var att ha henne här. fredagen dracks det öl och skrattades och jag blev generad för nån sa jag var söt precis innan han skulle gå och hela vårt bord skakade på huvudet och tyckte det var rekord för jag bara hade varit där i en kvart. jobbet var wää för gamlaviselever är så jävla viktiga och mest kärringar som går med näsan i vädret och tycker dom är konstnärssjälar. jag hade fyra timmars sömn i kroppen och allt blev bara fucking skit. det har jag nog rantat om innan iof vid närmare eftertanke. men så blev det kväll igen och en power nap gjorde susen sen blandades drinkar både med och utan alkohol för anna kom och tillslut så tog vi oss med annas bästa taxiservice till nef och innan vi viste ordet av hade solen gått upp både inne och ute och det var dags att åka hem trots att vi kände oss som duracell-kaniner. där emellan hade jag lyckats bli äcklad och förbannnad på ett par och sagt åt dem att lägga av med det eller dra. jag kanske borde lägga bättre band på mig. men när två tjocka svenneidioter suger av varandras ansikten och kupar kön på allmänplats dessutom mot min rygg blir jag innerligt illamående och vill slå någon på käften helst dem. så ska man ligga kan man väl fan lika gärna göra det och lägga av att torrknulla på dansgolv. så jag sa åt dem. sen fick jag kämpa med näbbar och klor för att hålla rövhumpande män borta från emmy, man måste vara tre för att kunna bygga en mur och anna hade blivit blöt i skon av utspillt öl (ännu ett big no no som tha svenne boys inte verkar lära sig IDIOTER ). att vara temporärt lesbisk har förlorat sin styrka då det blivit för mycket porrfilm för svenneboysen att de humpar ens rygg ännu hårdare. tillsist matchmakade jag ialla fall ihop två för det där med att han är bättre än ingen och vara utan hångel för länge kan inte vara bra. sen dog vi alla tre och bakfyllehängde med världensgodastepizzainmylife och filt i solen. alla har nu dragit till roskilde. iallafall liza och andra trevliga människor men jag ska ändå bara jobba och ordna körkort. måste ta tag och gå till körskola imorgon ska försöka att inte dra mig så jävla länge att det blir tjurrusning till spårvagnen för att komma i tid till bussen och jobbet för det är lite skämmes att komma försent när man börjar 14.30 och dessutom då ha försovit sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jonna! Klockren dokumentation! Tack för trevligaste helgen på länge...!