fredag 20 juli 2007

20/7

ännu en dag på jobbet. varit här i en halvtimme och checkat bilddagboken samt facebook och konstaterat tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt. övningskört med mamma två gånger och det är hur kul som helst att köra runt runt på tvåans växel i knappa 20 km/h på större parkeringar och grusplättar. jag vill köra på rikigt nu nu nu lyfte luren för att slå nummret till bilskolan och beställa körtider så sveper blicken över pappret och jag ser att dom stänger 12 på fredagar. alltid när jag ska göra de där viktiga samtalen så skjuter jag upp det och så blir det helg och stängt och irriterad. men ändå är det inget som gets to me. för solen skiner och ni är rara.

för utan dig och dig och dig hade jag inte varit som jag är och jag hade inte förstått det jag gör och jag hade inte känt som jag gör för dig och dig och dig. och du och du och du är det bästa som någonsin har hänt mig. för jag tänker inte skriva namn men ni som nästlat er in i mig är så många att det ibland blir överväldigande men ni borde veta vilka ni är för ni läser här garanterat sen är det flera som säkert inte gör det men som finns där så innästlade med så många stygn att de aldrig kommer att gå ur. för det är inte ens något jag vill. för ni görgjorde mig till den jag ärblir.

2 kommentarer:

hydbest sa...

I cant see your picture

hydbest sa...

Can you please tell me a website which will translate your language to english