lördag 30 juni 2007

30/7

sådär så trött så att jag bara vill grina trött. redan fått en större och några mindre kriser att hantera på jobbet. jag hatar att jag blir allas bitch och inte veta någonting eller tillräckligt. men så är det några som blir glatt överraskade när dom får låna min dator som jag klamrar mig fast vid och hjälp med att öppna sina mac-doc dokument, för jag är så leet och vi hade nått gemensamt och han har en dotter lika gammal som mig och han vet vem min mamma är "jag är nygammal" och nämner mitt efternamn varvid det där bekanta varma dyker upp i ögonen för jag är apan alla känner och såg när jag var yttepyttig och när jag var osäker och platinablonderad sönder med frasig lugg och rakade sidor som ingen förstog för jag är ju så fin i håret nu.

Allting var så rätt fast ändå så fel och tillslut forsade det regn både inne och ute.

Inga kommentarer: