onsdag 27 juni 2007

27/6

snott ihop coleslaw (den där geggiga kolsalladen) en nektarin och en tomat för köket glömde min mat eftersom det ju är ack Så jobbigt då jag inte äter köttbullar som alla andra skrynkliga kostymer och dräkter här. bytte hus och hittade lite snabbkaffe och ett stycke kärleksmums. ligger på morgonen klarvaken för att jag alltid blir klarvaken vid tio men ingen annan förutom dom sms som kommer och väcker och underhåller mig, försöker att inte störa genom att läsa föräldraaktigt. men så ligger jag där och täcket är precis nedanför brösten och jag minns hur jag hatat det och känner fortfarande ett obehag i magen av nakenheten när det händer och jag förstår det inte annat än att jag sett min mamma ligga så och fylls på nått sätt av obehag av att vara så lik henne som jag ändå är. lika så med alla som är så lika varandra och hur liten världen egentligen verkar vara för alla känner varandra, har knullat, hånglat, skedat what ever med alla och samtidigt som det gör mig varm av omöjligheten till att inte kunna bli ensam eller att inte ha lämnat något märke någonstans så kan det den andra stunden fylla mig med obehag och en kräkreflex. läst Per Hagman och älskar hur han skriver och hur han tänker och kommer på hur lika ni är. jag börjar fundera på vem som egentigen var först. skriver bara onödigheter och bagateller kan tänkas men min hjärna är rosafluffbetong och jag kanske ska grilla med gamlavänner och oscar i kväll. det kan bli gemyt



Inga kommentarer: