tisdag 19 juni 2007

19/6

satt på vagnen och tänker att jag ligger på golvet hemma med arkade fire högt högt och att jag tänker tänker tänker på varför du var så vresig idag och ändå har så lena kinder mjuka läppar. fast att jag inget kan förbättra åt dig just för stunden, för det är sömnen sömnen. men det snurrar snurrar snurrar tankar tänker undrar. undrar varför du målade av mig om det nu är jag med det måste det vara för det är min näsa min blick mitt öga du såg nått bara jag får se min fulhet fast du kanske såg mig vacker ändå? och liza säger det är jag. men du med de mest seende av ögon och de lenaste av kinder varför kittlar det så när jag tänker på dig. trots att du så fort försvinner men ändå alltid är kvar. allt sparat i fyra sms från vagnen hem där en spya låg på golvet och en ville komma ut ur mig för alla ciggen vi rökte och ovanan men hur gott det smakar och hur bra man pratar när man röker och tänker fast mitt huvud ville explodera hur mycket jag än strök mina tinningar och det var som rester från i lördags fast utan saltsmaken. i'm that kind of bitch that you wanna.

Inga kommentarer: