onsdag 3 december 2008

3 December

jag vill också vara med och snöa. och hur mycket ark jag än tvingar mina grannar att höra med mig så blir det inte roligare för det. skrev ett sms till johan och grinade. har sovit framför tvn hela eftermiddagen.

var ju lagom kul att bitchen på gripensstudentboende, som jag hoppades hade blivit utbytt var där och lika bitchig som vanligt. kul att man avtalar tid med dem och man får knacka fem gånger innan hon kommer och öppnar för det är ju lunch-tid. och man står utanför, dom har neddragna persienner så man inte ska se att det är någon där och det regnar och är svinkallt. ass-holes. om någon ever googlar på studenthuset-gripen hoppas jag denna någon får veta att dom är svin som ser studenter som ett nödvändigt ont för att bovista ska kunna tjäna pengar. det ante mig om jag får betala för städning trots att jag slitit med stålull i ugnen bara för att det runnit mellan glasskivorna där jag inte kan komma åt. härligt att sköna sofie (bitchen) sa att "dom flesta spisar har ju en gummi grej så man kan ta bort ena glasskivan" dom flesta ja, men inte dom spisar som ni har köpt och installerat till gemene student, dom är i princip helgjutna och om nån förutsätter att jag ska skruva isär en ugnslucka för att göra sofie nöjd så tror dom fel. men det kanske sofie inte har koll på. speciellt när man varit så förutseende att inte sätta upp några by default taklampor så man inte kan se något när man flyttat ut sina saker för att flyttstäda. å andra sidan kanske det var därför man inte satte upp persienner, dagsljus for the win i november.. studenthuset gripen är nämligen så genomtänkta och dom som har hand om allt verkar ha så fruktansvärt bra koll. (obs ironi obs)

om en timma ska jag och marymary trampa och träna. jag har just lyckats pilla i mig lite mat, pankakor med banan, att bli arg och skriva ett långt rant does that to me.

1 kommentar:

Johan Eckman sa...

Skönt att ha flyttat därifrån. Gött att fler postar kritik på sina bloggar!