fredag 26 december 2008

26 December

jul var ju fint och allt sånt där. knäck och mat och barnen och några små paket. idag ska jag egentligen åka hem till mamma på kalkonmiddag, men just nu rinner det svett från vecket under tittsen och ner på magen. woho fresch. jag har alltså feber. feber och en hosta som hållit mig vaken halva natten. så strax ska jag få tag mig en shot av den lakrits smakande lepheton-desentol som jovan var och hämtade på apoteket courtesy of hans pappa. måste ringa mamma och säga till också, och helst inte grina. när jag mår bajs gråter jag, jovan blir arg, skoj. vill ha film att titta på! wäh wäh wäh. och jovan som typ är frisk nu och barnen som vill leka med honom.. blä. ska kanske försöka sova lite till och svetta ner nån annan fläck och försöka slippa feberdrömmar, där malmö kidz vill misshandla mig osv..

Inga kommentarer: