torsdag 18 december 2008

18 December

BRUKAR DU KOMMA I TID:
eh jag vill men det går inte.

HAR DU BRA KONDITION:
hm, jag orkar ett spinningpass men sen är jag död

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
ingen aning, antingen i skolan nån gång för någon vecka sen, eller av mig själv typ då nån gång..

HUR KÄNNER DU DIG NU:
sjukt seg men mätt!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart och grått, woho färgglad

KAN DU LAGA MAT:
ja! eller när jag väl gör det så brukar det bli bra, fast ibland blir det katastrof också

VAD PLUGGAR DU:
det underbara programmet: interaktionsdesign (nej jag tänker inte säga vad det handlar om)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
om jag inte tänker på det så kan det hända

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
räknas tårar i ögonen till titanic här om kvällen? annars tror jag det var tidigt på morgonen efter ett samtal med hyresgästföreningen

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nä, känslor är ju ballt

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
råder delade meningar om det. jag fick klart min bokomslags-uppgift, men klockan var två då

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
té eller juice

ÄR DU NYTTIG:
nae, käkar ju mest veg med en hel del fisk men grädde och sånt är ju den bästa ingrediensen, fast jag cyklar till skolan varje dag!

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
ja. många.

ÄR DU BLYG:
ibland, när det är nya människor eller en ovan situation, i alla fall om jag inte förväntas göra något eller ta någon roll utan bara ska va mig

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
8.44

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
kirby!

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
kirby! eller zelda

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
ett par glas vin eller några öl eller ett par drinkar, beror på matintag och hur full full är.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
japp

JAG SOVER:
stenhårt ibland oroligt ibland

VAD SA DU SENAST?
"pussenokyssen hörs sen dårå"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
hm nä, eller jo malmö festivalen

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
johan. ibland mamma och är jag arg på johan, anis eller liz

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sova mera

HAR DU SNYGGA SKOR:
mnja, men för kalla

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"heeej"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
wepp

HAR DU KÖRKORT:
ja! jag har ju det nu wow

ÄR DU ENSAM NU:
jezz

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
åka hem till la götlaborg!

Inga kommentarer: