fredag 12 december 2008

12 December


jobb-blogga. hur kommer det sig att det enda som finns här att frukostfika är vita frallor med marmelad eller baconost? vidrigt! kärringen som låtsas älska alla förutom mig (pga fadäsen i början då jag inte viste vem hon var) kom idag fram med världens undegivna gulligull uttryck och tackade mig såå för att jag hjälpt till att vika deras presentkartonger. HA. För min kollega (kiss ass-bruden) och den andre tog det en halvtimme att klura ut hur man skulle vika dem, vilket tog mig kanske fem? lite skadeglädje och en haha-jag-är-bättre-än-dig-fastän-jag skiter-i-fjäskandet-seger.
råkade se lite barnprogram och upptäckte att UR:s barnprogram Tunghunden har en karaktär som heter Ordbajsaren

denne karaktär låter otroligt mycket som forne moderatledaren Carl Bildt. finns det månne ett samband och eventuellt fortfarande små små röda undertoner i svts barnprogram?

Inga kommentarer: