söndag 3 februari 2008

3/2

woho jag ska få 2800 av försäkringskassan!! kärlek till dom. <3 ibland är det göttans att ansöka om för lite bostadsbidrag (typ back in 2006) så man inte blir betalningsskylldig utan sen Får (statliga)pengar som en glad överraskning. gymkort och nya skor here i come! jag har peppat på potatissallad i flera dagar nu och nu tillsist idag ska jag äntligen få äta det. marinera quornfiléer och steka och mmmmm. gudars. saknar mina brudar. var är anna, ingrid, liza, emmy, ida, maria? inte för att mina boyz här inte håller måttet men de är boys och jag vill just nu ha mina bruds.

och ännu en kväll där den här låten är min theme-song. sen det att johan åkte har det varit tyst här och jag har bara suttit och läst. men igen så är det en oro som rullar runt med mig och bara den här låten fattar hur det känns.

Inga kommentarer: