torsdag 14 februari 2008

14/2

fittkukallahjärtansdag är inget vi firar. dock fick jonas kaka och vacker skönsång med tomtebloss på sin dag. dessutom fick han spendera 10 timmar nära elva i skolan med att koda. jag fick löda, igen. jag gillar att löda men jag hatar när det inte funkar. tillsist funkade det men vi var för trötta för att ens bli lite glada. min rygg blöder men fil och äggmacka väntar och det är det enda som håller mig levande pluss att kinderna kommer till stan i morgon. det känns som om det är mina öar av lugn i en annars kaosartad tillvaro. så fint också att f ringde idag. men jag är så ovan vid telefoner och allt ligger så ytligt i mitt huvud med alla lödångor att jag inte riktigt möter någon på någon våglängd.
min jordglob slocknade så nu är det läggdags.

Inga kommentarer: