måndag 21 april 2008

21/4

så trött och så trött! ont i huvudet och solbränd partiellt på pannan, på örat och i hårbotten. bedövningssalva! att jag ska vara så känslig då. borde kanske äta igen, ibland när det känns som om jag just åt så blir jag hungrig igen, iof var det typ tre timmar sen och jag är som ett urverk, det här med mat.
allt blev inställt på mig idag, eller inte allt allt, jag körde ganska bra, tyvärr får jag motorstopp typ tio ggr per lektion vilket inte hände alls förrut, jag skyller på bilen. nästa gång så jeflar. det är fint väder ute och vi satt i park i söndags, på väg därifrån vinkar en snubbe åt mig från andra sidan av ett övergångställe, jag trodde han vinkade till någon bakom mig tills han ropade mitt namn och jag inser att det är människan jag bara stöter på vart annat, vart tredje år på otippade ställen på otippade tidpunkter. sjukt förvånad och en mer glad och spontan reaktion får du nog inte ur mig. han som mest var i umeå och sen eventuellt rörde sig mer söderut efter japan ska nu veckopendla till malmö. kul! och inom ett dygn är maria i mina trakter igen. kul! igen.
sen var det meningen att efter skola, fika och upptäckt av en ny loppis, att jag skulle träna. men icke, och efter det skulle jag fotat malmös studentkör, typ nu, men nä. så nu måste jag plugga istället. jag har inte kännt mig så omotiverad för en kurs på riktigt länge.
jag vill bara gå och köpa godis lägga mig raklång i sängen och känna hur skönt det är. man kanske ska ta en motivations promenad. så kanske jag kan photoshopa lite sen. det är liksom det jag måste göra och inte ens det vill jag. vårtrötthet anyone? det är bara fyra dagar kvar till lön men fan vad det suger att ha typ inga pengar. jag Vill inte ringa mamma igen. Vill inte! (så mamma om du läser detta eh, jag vill men ändå inte du förstår?)
ska kika om jag har några ören på mitt kort så kanske jag tar en promenad till city gross, köper nått för en femma och sen traskar hem för att plugga. bara för att få vara ute lite liiite till.

Inga kommentarer: