tisdag 15 april 2008

15/4

ringde mamma för att prata lite och sådär be om pengar som det brukar bli så här i slutet av månaden, så visar det sig att jag glömt hennes födelsedag! förlåt mamma! du får gå med på facebook okej så jag blir påmind? var ju uppe i helgen och allt och så mysigt att träffa anna och ingrid och bara snacka och ingrid ja du är sjukt snygg i din nya frissyr, jag och johan konstaterade det under vår promenad hem och disskuterade hur mycket det klär dig typ hela vägen. (bara såatte du vet).
och i dag släppte lite av stenen från axlarna och jag grinar ju så lätt.
jag börjar bli en såndär som måste ha en handduk med sig på friskis. det liksom bara flödar, jag fattar inte, det har ju aldrig varit så innan, men det är rätt skönt, man blir ju avkyld. och det flödade saltvatten ner i ögonen, där på den där jävla cykeln, man kunde tro att jag grinade igen, men icke, även om jag ville dö.
btw across the universe måste ses.

Inga kommentarer: