lördag 19 april 2008

19/4

vaknar alltid så jäkla tidigt. iof så somnade jag innan elva (freeedag öhö?), har alltid monsturös illamåendehuvudvärk när jag kommer från jobbet. har redan sett sista fina avsnittet av första söta sesongen av antm, jag hoppades ju så på adrianne eller elyse, fast elyse är lite för snorkig, lite föör smal för mig så adrianne, you go. kul att de blev så olika sen, elyse typ mest framgångsrik av dom alla (hon som skulle vara "gone after this") och adrianne, inte minsta tomboy, glamour lady lix. ja jag vet, men antm är som anna säger "min fylla".
jag vill simma idag, men det är nog lite tidigt att ringa än? bokat veckans fyra träningspass i alla fall, beach 08 och jag vill gilla mig själv naken vi är på g. tog just en glance i spegeln och damn i like it. ego-trippin.
det har luktat brandrök här, jag hörde sirener i morse men jag ser inget från min fågelholks fönster, det kanske bara var mina popcorn från igår?


det du säger fastnar även i det nya livet




Inga kommentarer: