tisdag 25 september 2007

25/9

är förkyld, mesförkyld trött och seg och har en för livlig fantasi som gör att jag vaknar minst fem gånger efter klockan sju med svaga minnen av bissarra drömmar om varandra. i morse var jag gravid asglad och sen panikslagen auzwitch-fånge på genomresa till en tant som bjöd på te-party och kakor med akrobater, i helgen övergav, hånade peter, johan och min pappa mig på enad front, kastade ut mig naken i regningt betongfabriksområde. och varje gång vaknar jag genomsvettig och med lätt panik. i söndags tror jag det var fick johan trösta mig och jag vågade inte somna om.

jag och liza åt 14 sushi bitar var. alltså fjorton! jag har alldrig ätit så många bitar på en gång. men satan vad gott det var. det är lustigt att vara i göteborg, det är inte mitt hem men jag hittar där. i mitt hem hittar jag inte. fast nu har jag skaffat cykel och får hoppas på mer fina dagar som inte är som idag. det är varken svårt eller långt att cykla hit hem. så nu ska jag hitta jag har ändå leet path finding skillz och ett lokalsinne i klass med att pappa ändå är min pappa. min hals är svullen och jag får nog inte träna för mig själv idag. får se om jag strukturerar mig in till biblioteket eller blir kvar här med min ToDo lista.

1 kommentar:

Péter sa...

jag önskar dig bättre drömmar. dina drömmar är så orealistiska, jag menar, jag skulle aldrig göra något sånt! (om det är jag som åsyftas) :P