måndag 27 augusti 2007

27/8

en gång i tiden var dagens projekt att gå till apoteket, kunde även vara projektet för den veckan, den här veckan ska jag intensivköra landsväg med pappa och packa ihop mitt liv och ta det till malmö. ingenting känns verkligt. hur mycket jag än stoppar i lådor så finns det fortfarande så mycket kvar att jag inte vet var jag ska ta vägen. jag körde i 90 nästan hundra idag. det har jag aldrig gjort innan och pappa märkte att jag var spänd och stel. jag ville helts grina när vi mötte bussar i kurvor i 70 eller breda lastbilar. men jag tog oss till laxbutiken i ljungkile och tillbaka. imorgon ska vi nog dra en liten repa till jag vet att det är mycket körning i mitt huvud nu. men det är faktiskt det största jag lärt mig sen jag gick i gymnasiet och räknade med imagenära tal och då förstog ingen vad jag pratade om.

liza är i ume nu och alla jag såg i fredags kanske jag inte ser igen på väldigt länge men det var otroligt roligt att ha alla olika kretsar i samma rum, min lägenhet och så mycket folk har det aldrig varit här tidigare. dessutom var jag lugn. lugn. om jag oväntat dog nu skulle liza få min kamera, jag vill lära mig longboard och att dj:a i malmö. jag och rickard ska bli dj-duo eller hur?

Inga kommentarer: