onsdag 22 augusti 2007

22/8

lite ångest nu, vi har varianterna; flyttångest, körångest, packningsångest, framtidsångest, kontrollbesiktningsångest, teoriprovsångest osv. har fått hem min dator så det är lättare att skuta upp det där packandet och städandet. vet faktiskt inte var jag ska börja.
jag och liza drack vin, såg garden state och pratade igår. det mest skrämmande med att flytta är den ofrivilliga ensamheten. den man inte väljer skälv, den som mångt om mycket hägrade förra sommaren. (det är vist inte längre än så det känns som om det borde ha förflutit två somrar här). lite är det den konstiga känslan av att kanske aldrig igen träffa vissa människor. nummer som ändras och flyttas och vanor som inte är som tidigare och mönster som plötsligt försvinner. och allt man inte hinner med på en helgvisit. men jag ska terrorisera era soffor. och ni får terrorisera min.

Inga kommentarer: