söndag 12 augusti 2007

11/8

då var det över då. gå upp klockan sex behöver jag inte se svettiga band i blöt slottskogen får jag inte bära plastigtäckligtotympligt armand inte heller. förbannat bra gårkväll. från regina var det bara uppåt, regnet kom när hon spelade November rain och det kunde inte bli finare trots allt. sen juliett and the licks natural born killers bruden och säkert. inte så många kanske men svettigt och vegburgare och sen ösregn igen och därefter ett gammalt återseende av skjulet vid kajen som engång var mitt arbete tyvärr luktar det likadant och jag ryggade när jag gick in. hittade jennie som vart första besökare och tappade bort alla andra. elektrohiphopen föll kanske inte alla lika mycket på läppen som på min så satans vad vi svettades. njutningen som kommer av att få skölja av och bort klibbigheten. en tokiggalenkram på järntorget och lyckan av alla närakärasötasnälla alla jag bara inte förstår att jag kanske inte kommer vara lika nära snart. kanske. träffade han och han och det är lite skumt och med dig och jag använder din ytlighet mot dig för vi vet ju båda kom igen att det inte ska vara så. men det var det som var grejen. kommer jag inte åt det under ytan så slår jag mig tills jag blöder och första sista akter för igår påminnde så mycket om allt då. för jag vill inte veta vad du heter jag undrar vad du tar i centimeter

Inga kommentarer: