tisdag 7 oktober 2008

7 Oktober !!!11!"2"!!d


jag gjorde det..! men de flesta vet väl redan.


och om en vecka ska den där lappen bytas ut mot den karakteristiska rosa plastbiten.
det gick så lätt att jag inte trodde att det var sant. som att nä du skojar med mig vi måste ha missat nån bit någonstans.. eller? vadå jag kan ju inte ha körkort nu, eller...? jag har ju bara kört här lite helt lungt och inte kännt att jag gjorde fel nångång, vilket typ aldrig har hänt en enda körlektion ever.
de senaste veckorna har varit lite för hetsigt, körlektioner och veckoprojekt och nu är allt över, min lärare kramade mig och undrade vad jag skulle hitta på nu. jag sa att jag får nog ta upp knypling. jag var helt svettig och har trummat, nynnat, varit fräck, skuttat och just nu när maria gick gjorde jag ett litet glädjeskutttjut och det kitlar så i magen varje gång jag inser det.
mamma jag hoppas jag får låna bilen nästa gång jag kommer hem..?
nu ska jag dö i säng och antagligen sova bättre än vad jag gjort sen dess att den här körkortshistorien började för snart två år sen..!

1 kommentar:

n/x sa...

Haha, grattis. Vi får dra ut och burna gummi på någon liten grusväg nästa sommar. Lånar Johans pappas bil. Kommer bli kung.