fredag 17 oktober 2008

16 Oktober

tåsvett. så skulle man väl kunna sammanfatta dagen då jag trodde jag skulle få nått ut av den här mässan men inte fick det. istället blir man fotfolk och hur mycket dom än sagt att alla är allas chefer så beter sig vissa som om jag är till för dem och inte tvärt om. pack. fick dessutom gå tillbaka i gamla spår och känner hur jag verkligen inte saknar restaurang jobb.
jag tycket vi skulle fått ett officiellt tack för utan oss hade allt kollapsat. men icke. jag hoppas dom står vid sitt ord och ersätter oss ordentligt för vårt volontärande. typ en löjligt dyr ittala vas? så dyr och ful som möjligt så jag kan sälja den, eller riktigt snygg och lagom billig så jag vill behålla den. men bilen. jag kommer sakna bilen. vi har blivit riktigt bra vänner jag och bilen. a8:an. trots automaten. inte kunna cruisa runt i malmoet hur jag vill längre.. på jakt efter nått löjligt dyrt och onödigt. sustainable my ass. men nu är det slut med att jobba sjuttontimmars dagar. tack och lov. löjligt dålig framförhållning, som ivar sa, det här hade en kattunge kunnat organisera bättre.
nu ska jag tvätta bort, jord, sprit, smuts, damm, gubbröra, grädde, blod och allt annat som hamnat på mina händer denna ofantastiska dag. btw hata folk som kommer dolled up lagom tills dess att det roliga börjar och sen skiter i att hjälpa till.. äckligt. neggobloggen 2.0

Inga kommentarer: