fredag 17 oktober 2008

17 Oktober

BRUKAR DU KOMMA I TID: antingen är jag en kvart för tidig eller en kvart för sen. jag brukar tids-lura mig själv i kvartar.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: blodapelsinjuice eller en macka med philli
HAR DU BRA KONDITION: wäpp, nu när cykeln bytts ut mot en bil i en vecka har det gått utför igen.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: jag och liza gjorde ju giffar i helgen, så då, eller igår på den där cocktail-mässa-festen
HUR KÄNNER DU DIG NU: sliten och stressad
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: svart, grått med lila/brunt/mörkgrönt till
KAN DU LAGA MAT: hells yea. om jag vill.
VAD PLUGGAR DU: interaktionsdesign (googla jag orkar inte förklara igen)
BLIR DU BRA PÅ KORT: om jag lyckas slappna av, annars gör jag nått konstigt med munnen jag inte kan kontrollera.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: senast jag minns var dagen innan halkkörningen, fult och okontrollerat, sådär så man hyperventilerar.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: wäpp, jag grinar rätt ofta.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: ptja, jag slavade ville döda några flickor och andra stuck-ups som ville köra med mig, men vi hånade dem så det var ju bra.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: juuuus eller mynta-te
ÄR DU NYTTIG: mnjaaa, jag äter ganska bra ibland, men den här veckan har varit helt sanslös med mcdonken (jag ville verkligen inte!!) i bilen, körandes och ätandes samtidigt.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: jag har haft för många.
ÄR DU BLYG: i nya sammanhang om jag inte får vara dominant under förutsättningen att jag orkar vara det då.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: okynnesvaknade kl 7
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? metroid? nått på jockes snes emulator
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? zelda!!!!1""3@
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? jag är inte servitris längre så väldigt lite, jag är billig i drift nu
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? allt för många gånger
JAG SOVER: just nu, stressigt och oroligt
VAD SA DU SENAST? "när får jag mina pengar och när var hur kan jag träffa dig idag?"
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? wäpp (orka lera)
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: jovan
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: massivt med sömn, någon som sa åt mig att ta det lungt
HAR DU SNYGGA SKOR: ja många, men lite för kalla
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: i mitt huvud pratade jag med mig själv när jag vaknade, men högt sa jag nog "hej det är jonna" när projektkvinnan ringde mig
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja oh ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: wäpp :/
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: öh den står här bredvid mig, men när den var på senast var nog i helgen kanske
HAR DU KÖRKORT: ja!!! en vecka gammalt
ÄR DU ENSAM NU: jäpp så när som på mitt alterego
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? götlaborg i eftermiddag!!! och ta en sväng med lyxbilen en sista gång

Inga kommentarer: