lördag 20 september 2008

20 September

har inte alls just vaknat men känner mig nyvaken ändå. sov stensömnen med öronproppar då nån fått för sig att ha lite rejv. haft lite svårt att sova den här hetsiga skolveckan. och även idag vaknade jag lite väl tidigt, men jag tänker inte lyda stressen utan bara skita i allt idag. för det har jag förtjänat. jag förtjänade även burgare och öl för hundra pix igår. jag har aldrig stött på ett ställe där man kan få lyxiga vegburgare tidigare, men igår, gjorde vi en after skool och drog till eh ja det heter Tusen och 2, (but way?) hela menyn gick att få som veg, kyckling, fisk, nöt, .. jag vart så impad..

såg sen pingpong kingen med m igår, den bjöd på så mycket mer än vad jag förväntat mig. vi möttes upp för att införskaffa vin och på vägen fixade vi filmen osten och kexen för att sen krypa upp i hennes soffa och slippa gå utan för dörren igen. kärlek till förberedelser. (kan inte koncentrera mig för nån grannjävel har fått för sig att ha rejv igen.)
men. där i hennes soffa. jag tror det kallas att slappna av. hon gick och duschade och gjorde mat åt sig. jag var inte på spänn längre, slösurfar och säger inte ett pip under tiden, en stund så flytter vi med varandra i tysthet utan att behöva säga nått eller göra nått, så är vi ändå tillsammans på ett väldigt självklart sätt. jag saknar den där självklarheten, när man vet att det är okej utan att ens säga något. och att sen bara få tömma ur sig allt, babbla av sig med någon som man inte är i skolan med i timmar varje dag.

cyklade hem med mina nya cykellampor (!) en kruka ljung på styret och en ny skjorta, pluss vin in under västen. styrfylla måste vara malmös vanligaste brott.

det är en fest ikväll. jag vet inte om jag ska gå. vet inte om jag känner mig bjuden. vi får se.

dessutom. min vän nils, eller egentligen js vän, men jag gillar grabben så han är min med nu. han säger det så bra ibland. om han bara slutade censurera sig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

puss
nästa gång kör vi sleepover
du kan komma hem till mig efter sen skola nästa vecka om du vill.

Jonna sa...

that sounds lövly. puss jag kommer ringa på din dörrklocka..!