tisdag 13 januari 2009

13 Januari

fuckingskitmorgon igen.
drömde oroligt natten tills igår, men idag minns jag inget. jenny spökar i mitt huvud, eller i mina drömmar. vet inte om jag har skrivit om henne innan men ni som vet ni vet.
fuckingskitbredband2 har jag försökt ringa sen 15 december men kommer fortfarande inte fram. har skickat fem mail och fått ett autosvar men inget annat. nu har jag fått påminnelse. så idag betalade jag för att slippa knuten i magen.
och allt jag egentligen skulle villja skriva om. precis så som Nils skriver. om att tillhöra ett gäng men aldrig riktigt tillhöra och ja min kommentar säger väl det jag orkar med nu.
och så den här nya jag precis börjat följa. det som Tanja skriver om hettsen i januari och sånt som jag aldrig tänkt på faktiskt kan vara en form av ätstörning som jag bara avfärdat som mitt vanliga dissigt självkritiska förhållningssätt. men jag orkar inte riktigt dyka in i det här ack så viktiga ack så aktuella. för knuten i magen. bredbandsfakturor eller gammla vänner orsakad. så är den ivägen.
men som igår. det är bara cykla iväg. och tänka på nått annat.
kanske beror det på min obsession av lykke li, ane brun och tori amos som jag bara har hemma som gör mig knutig. men jag måste ju få lyssna på känslig musik även när jag är känlig. annars gör den ju inget.

Inga kommentarer: