tisdag 25 november 2008

25 November

äntligen pengar tack och fucking lov. kollade dessutom upp att vi kommer få fullt i december också. en stor sten från mina axlar.
jag hoppas bara jag får bostadsbidrag också.
kajsas och mitt nya projekt kan bli riktigt bra. hittat en underbar sida med gratis mönster till klänningar och blir så sjukt sugen att damma av symaskinen för ett större projekt. blir så glad när man kan ringa tex gregers sy och dom faktiskt erbjuder sig att eventuellt hjälpa till. annat är det med vanliga surkärringar som sitter i sina små textilbutiker.
mamma var världens sötaste och har skickat mössa vantar och en cykelvärmare, den sista kommer att komma till användning, big time.
ska fira lönen med marymary på tusen två om en stund, hoppas jag lyckas hålla mig mätt tills dess på min andra bjudlunch ^^. känns väldigt business.
funderar över en tur till ikea.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tarantino- Rove- Jeb Bush...all are working like RAPID DOGS for NEIN .
" KANSAS KINGS"....POKEDET?
DOT- DOT- DOT.